wtorek, 28 września 2010

Rainy day

 *sprzedane*

Nieco mroczne lecz bardzo oryginalne i eleganckie kolczyki wykonane z oksydowanego, polerowanego a miejscami zmatowionego srebra próby 930 oraz 999 pracochłonną techniką wire-wrapping. Kolczyki te stworzyłam na bazie okrągłych, srebrnych, pełnych kółek, które zmatowiłam oraz owinęłam fantazyjnie srebrnymi splotami a od dołu umieściłam brioletty Kwarcu Mystic o niecodziennym zielonkawo-niebieskim odcieniu z migoczącą poświatą. Minerały "otuliłam" srebrnymi tasiemkami oraz łańcuszkami, które wprawiane w ruch nadają kolczykom lekkości. Kolczyki zawiesiłam na francuskich biglach. Na zdjęciach widoczny jest przód i tył. Całkowita długość kolczyków wraz z biglami oraz łańcuszkami to 7,2cm, bez łańcuszków - 5,7cm; szerokość maksymalna - 1,6cm.





0 komentarze:

Prześlij komentarz