wtorek, 28 września 2010

Bottle of cognac

 *sprzedane*

Ekskluzywne kolczyki zostały przeze mnie stworzone z kryształów Swarovski Pear Pendant Crystal Copper o ślicznym odcieniu koniaku oraz fasetowanych kropel i kulek Granatu. Niezwykła oprawa wykonana przeze mnie pracochłonną techniką wire-wrapping z udziałem cieniuteńkich drucików srebra pr. 999 oraz ciemne barwy kamieni pięknie kontrastują ze złotem w postaci stopu gold filled (stop zawiera 5% złota a swą ceną przewyższa srebro), tj. kulek, ogniw oraz francuskich bigli. Niezwykle efektowne i lekkie kolczyki ozdobią każdą letnią kreację oraz zachwycą podczas wielkiego wyjścia:) Srebro jakiego użyłam jest próby 930 oraz 999. Całość zoksydowałam oraz mocno wypolerowałam. Całkowita długosć kolczyków: 6,3cm na max. 1,2cm szerokości. Biżuteria będzie zapakowana w eleganckie pudełeczko.






0 komentarze:

Prześlij komentarz