wtorek, 28 września 2010

Lili - klasyka i elegancja - biel i czerń
 *sprzedane*

Kolczyki Lily zostały przeze mnie stworzone ze szlachetnych minerałów o barwach z palety bieli i czerni. Najwyższej jakości fasetowane brioletty Spinelu oraz białe perły hodowlane ubrałam w misterny element wykonany pracochłonną techniką wire-wrapping, który kryje w sobie niezwykły urok i elegancję. Łagodnie spływające łańcuszki dodają im lekkości. Zostały one wykonane w formie wygodnych sztyftów. Delikatne, efektowne i lekkie kolczyki zarówno do pracy jak i na wielkie wyjście:) Srebro jakiego użyłam jest próby 930 oraz 999. Do kolczyków dołączone są srebrne baranki. Całość zoksydowałam oraz mocno wypolerowałam. Wymiary kolczyków: długość całkowita 7cm, szerokość max. 2,5cm.




1 komentarze:

Unknown pisze...

one są cudoooowene!! *.*
pozdrawiam i życzę przyjemności z tworzenia! ; )

Prześlij komentarz