wtorek, 30 marca 2010

Coś nie mogę się ostatnio zebrać do uaktualniania mojego bloga. Stary został wykasowany i wszystko muszę tutaj przerzucić. Echhhhh
Specjalnie dla dziewczyn tworzących w technice wire-wrapping zbiorę trochę tutoriali, które zamieszczę w bocznym panelu:) Mam ich dość dużo więc się podzielę:)

Poniżej znowu troszkę fotek:)

Pierścienie.
Nie robię ich często ale jak już robię to dają mi mnóstwo satysfakcji:)

Breath of Spring

*Sprzedane*

Ten misterny, piękny pierścień został stworzony na zamówienie Pani Ewy z brioletki Peridotu, fasetowanych oponek tegoż minerału a także oponek i kuleczek Awenturynu dla kontrastu. Jest niesamowicie wiosenny:) Użyłam do niego mnóstwo srebra najwyższej próby 999 oraz srebra próby 930. Oksydowałam i polerowałam aby wydobyć przestrzenność tego oryginalnego wzoru. Wymiary części głównej pierścienia: ok. 2,7 cm x 3 cm. Rozmiar jubilerski 16. Cudownie wygląda na palcu!!!

0 komentarze:

Prześlij komentarz